perjantaina, marraskuuta 07, 2008

Pingotuspähkäilyä ja uutta projektia

Olen tässä pähkäillyt, että te ketkä pingotatte huivin parisänkyyn petarin alle, nukutteko siinä sängyssä?? Mulla olisi vihdoin Kiri valmis ja pingotusta vailla, mutta mietin, minne se mahtuu (arvioitu koko yli 240 cm x yli 120 cm) . En kyllä uskaltais meidän petiin sitä laittaa, täytyy kehittää jotain muuta. Jossain repajaa petarin suojuspussi, jospa siihen saisi viriteltyä.

Uutta projektia pukkaa! Olin kovin otettu, kun minulta kysyttiin kiinnostusta tehdä huivi Utunan jommasta kummasta huivilangasta. Vaikeahan näistä oli valita, mutta päädyin tuohon ohuempaan ruskeaan Lohtu-väriseen :) Jospa pääsisin samalla sisäänajamaan 2,5 mm pitsiaddini? Malli on vielä hakusessa, vinkkejä otetaan vastaan.

7 kommenttia:

Lotta kirjoitti...

Juu'u, siinä päällä sitte vaan :). Pingotan aina huivit aamulla ja annan niiden kuivua nukkumaanmenoon asti ilman petaria päällään, sitte illalla toinen pyyhe huivin päälle ja petari kaiken kruunuks. Ei ne nuppineulat tunnu läpi.

Ihanata lankaa, varsin mukavan kunnian oot saanu :).

M kirjoitti...

Lotta: Mielenkiintoista kuulla. Eikö ne neulat vahingoita patjoja?

Terhi kirjoitti...

Kyllä, päällä nukun minäkin. Ja olen muuten tosi levoton nukkuja: pyörin ja pyörin. Äidin petariin kun olen joskus laittanut niin tuntuu että joku siinä materiaalissa haraa vastaan kun laitan nuppineuloja (eli melkein kun repisin petaria) mutta omassa ei tällaista ole. Eli nätisti uppoaa.

Aamulla pitää vaan varoa ettei heitä miestä sängystä saadakseen huivin välistä. :D

seijap kirjoitti...

Minulla on käytössä ylimääräinen runkopatja, johon pingotan. Joskus kun on oikein iso huivi joka vaatii ison sängyn olen pingottanut meidän parisäkyyn. Sitten petärit päälle ja kyllä siiä yhden yön nukkuu.

Villasukka kirjoitti...

Ei ole kyllä parisänky, vaan 120 cm, mutta kuitenkin. Kyllä nukun kattien kanssa päällä. Ja jos neulat patjaa vahingoittaa, niin siitä vaan, alkaa sängyllä olla ikää sen verran railakkaasti.

Hih, blogger tarjoaa sanavahvistuksksi bedner.

Lotta kirjoitti...

Voihan se olla, että vahingoittavat, mutta luulisin että 200 kiloa painoa joka yö vahingoittaa enemmän. Emme ole pienimmästä päästä ;).

satumh kirjoitti...

kyllä minäkin pingotan huivit pyyhkeen päälle patjaan neulaamalla. petari päälle ja eikun nukkumaan. niin ja siis normaali yhen hengen sänkyhän mulla on..